Lounean huippunopea valokuituverkko laajenee Ilmajoella

Lounea, 100% suomalaisomistuksessa oleva valokuituoperaattori ja yksi Suomen suurimmista valokuituverkkojen tarjoajista, tuo huippunopean valokuituverkkonsa Ilmajoen Könniin ja Munakkaan.

– Lounea ottaa kokonaisvastuun tänä vuonna alkavista rakennustöistä ja asiakkaan palvelukokemuksesta. Tämä tarkoittaa, että vastuu ei hajaudu usealle toimijalle, mikä takaa saumattoman ja luotettavan palvelun, kertoo Lounean myyntipäällikkö Tuomas Kleme.

Kokonaisvastuu näkyy myös Lounean toimintavarmuudessa, joka on huikeat 99.99 % sekä vuodesta toiseen poikkeuksellisen korkealla tasolla olevassa asiakastyytyväisyydessä. Lounea tiedottaa asiakkaitaan hankkeen edetessä ja toivoo yhteydenottoja matalalla kynnyksellä, jotta voidaan yhdessä varmistaa paras mahdollinen palvelukokemus.

Ilmajoen valokuituhankkeen toteutumisen on mahdollistanut Ilmajoen kaupungin ja EU:n maaseuturahoituksen kyläverkkotuki. Lounea jatkaa sitoutumistaan paikallisiin yhteisöihin ja kestävään kehitykseen varmistaen, että Ilmajoen asukkaat voivat nauttia luotettavista ja mutkattomista yhteyksistä tulevaisuudessa.

Lounea on panostanut vahvasti vastuulliseen toimintaan ja pyrkii vähentämään omia päästöjään 50 prosenttia vuoteen 2030 mennessä. Yhtiö käyttää yhä enemmän uusiutuvia polttoaineita rakentamisprojekteissaan, ja tänä vuonna jopa neljäsosa kaivutöistä toteutetaan uusiutuvilla polttoaineilla.

Lisätietoa: myyntipäällikkö Tuomas Kleme, puh: 044 7733408, tuomas.kleme@lounea.fi